Adakah anda Penderitaan Dari Berpeluh berlebihan? Cari Bagaimana untuk Penyembuhan Masalah berpeluh Anda Hari Ini

Adakah anda Penderitaan Dari Berpeluh berlebihan? Cari Bagaimana untuk Penyembuhan Masalah berpeluh Anda Hari Ini

Saya tahu apa yang ia adalah seperti untuk mengalami peluh berlebihan. Saya adalah seorang pesakit selama lebih 3 tahun. Ia memusnahkan kehidupan saya sepenuhnya. Saya tidak mempunyai kerjaya, tidak ada teman wanita, ada kehidupan sosial. Ia merupakan satu keadaan memalukan, tanpa ragu-ragu. Saya cuba banyak penyelesaian selama ini, tetapi mempunyai sedikit kejayaan, ia hanya apabila saya membaca tentang beberapa penawar berkesan sedikit di Internet, adakah saya berjaya mengubati masalah berpeluh saya. Jadi, jika anda mengalami peluh berlebihan, kemudian membaca seluruh artikel untuk mencari penawar kecil yang akan membantu anda.

Pertama sekali anda perlu untuk menangani diet anda. Makan makanan yang salah dan minuman boleh membuat masalah berpeluh anda sepuluh kali lebih teruk. Tetapi makan makanan yang betul dan minuman boleh meningkatkan anda kali ganda masalah sepuluh. Anda perlu mengelakkan semua makanan pedas. Makanan ini boleh menambah bau jahat untuk peluh anda dan membuat anda bau! Anda perlu untuk mengelakkan semua minuman beralkohol dan kafein. Minum air sebaliknya.

Kemudian anda perlu memilih diri yang perspirant anti. Tetapi memilih satu yang betul bergantung pada bahagian badan anda berpeluh berlebihan dari. Anda mungkin ingin mendapatkan roll-on jika anda berpeluh berlebihan dari ketiak anda. Atau krim untuk mana-mana bahagian badan yang lain. Jika anda mempunyai sederhana untuk kes yang teruk peluh berlebihan anda akan mahu satu perspirant anti yang mengandungi aluminium klorida. Ia adalah bahan kuat yang menghalang kelenjar peluh, supaya peluh tidak timbul.

Maka anda perlu memohon perspirant anti setiap hari. Saya cadangkan memohon penyelesaian ke kawasan terjejas sebelum anda pergi tidur. Maka anda hanya boleh basuh pada waktu pagi. Jika anda melakukan ini dan mengekalkan diet yang sihat masalah berpeluh anda akan bertambah baik masa besar!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar