Jangkitan yis Kulit - 3 Menyembuhkan Asli Untuk Jangkitan Yis

Jangkitan yis Kulit - 3 Menyembuhkan Asli Untuk Jangkitan Yis

Jangkitan yis kulit boleh diubati secara semula jadi. Pertama, kita perlu tahu mengapa kita dijangkiti yis. Candida ialah yis yang paling biasa dalam badan kita. Badan kita boleh menjadi habitat semula jadi tanpa menjadi berjangkit. Candida albicans benar-benar hidup di permukaan tubuh kita. Kebanyakan masa, bakteria dari badan kita mencegah yis daripada pergi gila. Tetapi masalahnya ialah jika keseimbangan antara bakteria dan kulat kecewa. Ini adalah di mana kulat menjadi berjangkit.

Jika anda fikir anda mempunyai jangkitan yis, tidak berputus asa. Terdapat cara-cara semula jadi yang anda boleh mencegah dan juga menyembuhkan jangkitan yis. Gejala jangkitan yis boleh berbeza-beza berdasarkan kes ke kes, tetapi di sini adalah tanda-tanda yang paling biasa anda boleh berhati-hati untuk: seks Sakit atau disfungsi seksual, perasaan tertekan dengan tiba-tiba tanpa sebarang pencetus, rasa seperti anda tidak sendiri, lebam , gatal-gatal dan sakit faraj, serta pembelajaran dan ingatan masalah.

Mengapa mendesak menyembuhkan jangkitan yis secara semulajadi? Kerana ini adalah mudah proses yang paling berkesan yang boleh anda lakukan. Ubat-ubatan dan ubat-ubatan hanya merawat gejala-gejala jangkitan yis. Mereka tidak datang dekat dengan merawat masalah akar. Sebab untuk ini adalah bahawa syarikat-syarikat ubat besar tidak boleh paten penawar semula jadi, oleh itu mereka mengambil jalan keluar dengan ubat tidak berkesan untuk merawat jangkitan yis.

Berikut adalah 3 cara semula jadi untuk menyembuhkan jangkitan yis kulit.

1. Apple cider cuka mandi boleh menjadi besar bagi mana-mana ruam kulit dan jangkitan yis kulit. Apple cider cuka bau manis dan tidak seperti yang busuk yang anda fikirkan. Ia adalah hebat untuk mengimbangi pH kulit dan ia juga adalah agen anti-bakteria dan anti-kulat yang baik.

2. Minyak kelapa organik boleh disapu pada ruam dan lebam yang disebabkan oleh jangkitan yis. Minyak kelapa organik juga boleh digunakan untuk jangkitan yis zakar. Minyak kelapa organik boleh digunakan sebagai salap mudah untuk merawat kulit anda. Ia juga boleh diambil dalam memastikan ia mengimbangkan bakteria dan yis di dalam badan kita.

3. madu mentah juga sangat baik untuk digunakan sebagai salap. Madu mentah sebenarnya probiotik. Ini bermakna ia memudahkan pertumbuhan bakteria berguna dalam badan. Hanya meletakkan jumlah yang murah hati madu mentah di kawasan yang terjejas dan biarkan selama 8 minit. Anda boleh bilas selepas itu dengan sabun bukan berubat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar