Rawatan Asma Asli - Cara semulajadi Merawat Asma

Rawatan Asma Asli - Cara semulajadi Merawat Asma

Adakah anda sedar bahawa dalam satu kajian pesakit asma lebih 95% mengalami keadaan yang dikenali sebagai penumbuhan yg terlalu cepat candida atau CRC. Apa yang lebih menarik adalah bahawa dengan mengurangkan atau menghapuskan candida ini penumbuhan yg terlalu cepat pesakit menunjukkan peningkatan yang besar dalam tanda-tanda mereka, malah ada yang mempunyai asma pergi ke pengampunan. Ini benar-benar rawatan asma semulajadi yang berfungsi, mengetahui apa yang anda boleh lakukan bermula hari ini untuk membantu diri sendiri atau orang yang dikasihi mula menyembuhkan diri mereka sendiri asma.

3 kunci yang paling penting untuk melegakan asma:

Menghapuskan alergen makanan: Bertentangan dengan apa yang kebanyakan doktor perubatan akan memberitahu anda, ujian cucuk lengan untuk ujian alahan bukan kaedah terbaik untuk mengesan alahan. Malah ia hanya mengesan alahan permulaan serta-merta, ini hanya membentuk kurang daripada 10% daripada alahan yang orang pengalaman. Apa yang perlu anda lakukan adalah mengambil ujian EDS atau pemeriksaan kulit elektro untuk menentukan semua perkara yang anda sensitif kepada. Dalam pada itu jika anda asma dan makan tenusu memotong keluar. Juga menghapuskan yis dan gandum dari diet anda. Adakah ini untuk sekurang-kurangnya 1 minggu dan notis perbezaan.

Menghapuskan alergen alam sekitar: Pembersih udara adalah baik dan semua tetapi apabila ia datang ke sana walaupun orang-orang yang terbaik tidak boleh memotongnya. Yang perlu saya tahu saya sendiri salah satu model rumah yang paling mahal anda dapat melihat dan ia masih tidak mencukupi. Anda perlu memastikan bahawa acuan tidak membangunkan mana-mana sahaja di dalam rumah. Kerap habuk dan vakum dan yang paling penting menghadkan jumlah kain sintetik di dalam rumah. Anda mungkin tidak menyedarinya tetapi fabrik seperti poliester adalah sangat alahan dan untuk yang sangat sensitif akan menimbulkan masalah.

Candida Penghapusan: Seperti yang saya nyatakan dalam pengenalan pembukaan candida merupakan elemen penting dalam pembangunan asma. Jika anda atau seseorang yang anda kenal mengalami asma ia adalah bernilai masa untuk membuat perubahan pemakanan untuk memulakan menghapuskannya. Yang tidak cukup namun kerana anda juga perlu mengambil makanan tambahan yang betul untuk memastikan ia penghapusan lengkap dan jumlah dari badan. Satu langkah pertama yang baik adalah untuk mengambil ujian atau soal selidik untuk menentukan jika anda kelihatan mengalami gejala candida.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar