ADHD Preskripsi Alternatif Dadah Yang Sebenarnya Kerja

ADHD Preskripsi Alternatif Dadah Yang Sebenarnya Kerja
Memburu untuk hanya satu penyelesaian ADHD sama banyak yang tidak boleh dibuat tetapi lebih-semua usaha untuk mengelakkan menggunakannya dan membantu mengurangkan ADHD atau ADD keadaan adalah. Alternatif-alternatif ini tidak boleh dibuktikan secara saintifik tetapi pengalaman keluarga yang terlibat keputusan relay-menggalakkan.
Terdapat empat kawasan tumpuan: diet, persekitaran rumah, terapi yang berbeza dan penyaman jangka panjang.
Pertama, mari kita memberi tumpuan kepada diet. Penyelesaian ADHD terbaik semula jadi dalam kes ini adalah pengambilan makanan yang dimasak perlahan yang kaya dengan kalsium dan seluruh pelbagai jenis vitamin B. Susu mentah dan segar, hijau gelap, sayur-sayuran berdaun adalah di atas senarai. Makanan yang tidak boleh terlalu panas untuk ia memusnahkan unsur-unsur yang diperlukan. Amat makanan ditapis juga tidak digalakkan kerana ia mengandungi banyak alergen yang didapati memburukkan lagi keadaan. Vitamin B tertumpu di daging organ, seperti hati dan buah pinggang, yang boleh dihidangkan secara kreatif lazat dalam banyak resipi lambat masak.
Persekitaran rumah melibatkan satu amalan yang konsisten dan yakin pengukuhan positif. Masa yang dihabiskan sabar menggalakkan pesakit untuk mengubah suai kelakuannya adalah berkesan sebagai penyelesaian ADHD semula jadi. Sikap yang betul dan rangsangan dari orang-orang di sekitarnya pesakit akan membantu mencapai hasil yang tahan lama.
Mempunyai akses kepada terapi yang berbeza seperti psikoterapi, pertuturan dan terapi fizikal akan banyak membantu orang mencapai dan mengawal tingkah lakunya. Semua rangsangan ini betul, dilakukan dalam jangka masa yang panjang akan memberi lebih daripada penyelesaian ADHD jangka pendek. Penyelesaian-penyelesaian ini ADHD boleh mencapai jangka panjang, kesan sepanjang hayat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar