Gout Healing - Menghilangkan Gout Sewajarnya

Gout Healing - Menghilangkan Gout Sewajarnya

Anda mengalami sakit sengsara dan anda memerlukan penyembuhan gout serta-merta. Mungkin ia adalah masa anda menghilangkan gout secara semulajadi?

Penghidap gout yang paling mengambil ubat penahan sakit untuk melawan sakit artritis mereka sambil mengekalkan tekanan luar ibu jari kaki mereka. Mujurlah, terdapat satu tan lain ubat semula jadi anda boleh cuba untuk menyembuhkan gout secara semula jadi. Walau bagaimanapun, anda tidak akan mendengar sebarang tips ini dari seorang doktor yang menetapkan ubat-ubatan farmaseutikal mahal. Pertubuhan perubatan dan syarikat-syarikat besar farmaseutikal mempunyai kontrak bersama-sama.

Sehingga pertubuhan perubatan dan syarikat farmaseutikal berhenti bekerja bersama-sama, anda tidak akan mendengar apa-apa ubat semula jadi di pejabat doktor anda.

Jika anda ingin menjimatkan wang, sakit dan kesihatan secara keseluruhan kaki anda, anda mungkin ingin mencuba gout rawatan alternatif semula jadi. Berikut adalah 6 cara yang berbeza anda boleh menarik nafas lega semula jadi.

Bagaimana untuk Menyembuhkan Gout Sewajarnya

1. penyembuhan Gout mempunyai segala-galanya dilakukan dengan asid urik curahan keluar dari tubuh anda. Jika anda mengalami penyakit ini menyakitkan, anda kemungkinan besar telah membina kristal asid urik yang telah terbentuk di antara sendi. Ini terjadi kerana badan anda tidak curahan asid urik seperti yang sepatutnya. Mujurlah, salah satu cara yang cepat dan mudah untuk menjaga asid urik dibuang dan mungkin mengepam kristal adalah dengan meminum air yang banyak.

Anda perlu minum sekurang-kurangnya separuh berat badan anda dalam auns air setiap hari. Jika anda mempunyai berat £ 180, anda perlu minum 90 auns air setiap hari. Itulah kira-kira 12 cawan air.

2. Satu lagi remedi mudah yang mungkin adalah untuk cuba adalah strawberi. Strawberi cekap boleh meneutralkan asid urik. Oleh itu, buah ajaib ini akan memberi bantuan segera daripada gejala-gejala gout anda. Anda perlu makan kira-kira 1 cawan atau berkhidmat semasa serangan.

3. Blueberry juga telah mendapat populariti kerana tahap yang tinggi antosianin yang mempunyai ciri-ciri anti-radang. Oleh itu, jika anda mengalami bengkak sendi, beri biru adalah ubat yang baik. Anda perlu makan kira-kira 1 cawan semasa serangan.

4. Seperti yang dinyatakan sebelum ini, jika anda belajar bagaimana untuk mengurangkan tahap asid urik, anda akan mencari penawar untuk gout. Anggur akan menyebabkan asid urik untuk menjadi kurang berasid kerana buah-buahan ini adalah tinggi dalam alkalines. Anggur juga telah terbukti untuk mengepam asid urik dengan lebih berkesan.

5. Akhir sekali, ramai pelanggan kami telah mendapat manfaat daripada teh biji saderi. Kerana biji saderi mengandungi hampir 20 jenis ciri-ciri anti-radang, ini adalah rawatan yang sesuai bagi penghidap gout. Penyembuhan Gout boleh berlaku dengan menggabungkan 1 sudu teh biji saderi dengan 2 cawan air mendidih. Anda harus ketegangan biji dan minum setengah cawan pada setiap duduk (4 kali sehari).

Menghilangkan Gout dalam 2 jam

Tidak ada komentar:

Posting Komentar