Jangkitan kulit Yis dan Menyembuhkan Asli mereka

Jangkitan kulit Yis dan Menyembuhkan Asli mereka

Jangkitan kulit yis adalah sangat dapat dilihat dengan mata, jadi doktor tidak akan berkata gejala anda semua dalam kepala. Pada kulit, ia biasanya muncul pada tisu kulit lembut pada sudut mulut, dalam lipatan kulit, dan di antara webs jari. Kemungkinan besar, doktor akan menetapkan ubat yang akan memberikan kelegaan sementara tetapi bukan ubat yang lengkap.

Kulit Jangkitan Yis: Apa Adakah Ia?

Terdapat beberapa ubat untuk jangkitan yis kulit, tetapi kebanyakan yang ditetapkan dadah di formulasi yang berbeza untuk aplikasi pelbagai. Pesakit telah membuat aduan bahawa walaupun rawatan, jangkitan yis mereka berulang dua kali atau tiga kali setahun. Hidup ini tidak pernah sama bagi mereka yang mengalami jangkitan yis pada kulit - rekahan memalukan boleh menakutkan orang luar.

Bagi mereka yang mempunyai jangkitan di dalam sistem mereka, diagnosis boleh menjadi rosak kerana gejala berbilang. Lebih teruk lagi, tanda-tanda perubahan sekarang dan kemudian, ingkar diagnosis perubatan yang tepat.

Jangkitan yis kulit, jangkitan kulat disebabkan oleh Candida albicans kulat memberi kesan kepada semua peringkat umur termasuk bayi. Jangkitan ini dicetuskan oleh insomnia, kebimbangan, dan berat badan. Ia hidup subur di kawasan lembap panas di dalam badan.

Pada sudut-sudut mulut, ini kelihatan seperti rekahan dan berdarah apabila mulut membuat usul mengunyah. Di web antara jari atau dalam lipatan kulit, jangkitan mewujudkan rekahan menyakitkan dalam dan menjadi lebih teruk apabila luka mendalam ke dalam kulit. Patch satelit atau pustules juga berlaku berhampiran kawasan yang dijangkiti menyebabkan kesakitan lebih atau gatal-gatal.

Merawat Jangkitan

Terdapat banyak nasihat rawatan terapung di internet dan ini perlu diambil dengan langkah berjaga-jaga. Anda mungkin telah mencari syor menyebabkan penggunaan asid borik. Walaupun ia digunakan sebagai antiseptik, asid borik adalah sangat toksik; ia adalah bahan dalam retardants api dan racun serangga oleh itu ia tidak boleh digunakan rawatan untuk jangkitan yis kulit.

Jika anda telah habis semua ubat-ubatan, pil, dan losyen, dan masih kes bakul selepas semua rawatan ini, anda perlu cuba cara semula jadi untuk merawat jangkitan dan menyembuhkan punca jangkitan. Kaedah semulajadi menyediakan 100% yang cepat dan kekal dan tidak akan menyebabkan apa-apa kerosakan yang kekal pada hati dan buah pinggang anda yang boleh berlaku jika anda mengambil ubat untuk jangka masa yang lama.

Jika jangkitan yis adalah pada kulit, penyelesaian topikal ditetapkan bersama dengan beberapa antibiotik dan jika ini tidak berfungsi, tanda-tanda akan kembali berulang kali. Kaedah semula jadi akan menghilangkan punca jangkitan 100%. Doktor mungkin mencemuh rawatan dengan alasan bahawa rawatan yang tidak diakui oleh kalangan perubatan. Tetapi selepas menghabiskan begitu banyak pada ubat-ubatan, perlu tidak rawatan semula jadi dianggap pilihan yang lebih sihat?

Anda boleh merangsang rawatan semula jadi bersama-sama dengan mengelakkan gula-gula dan yis diperkaya roti, dan mengambil lebih buah-buahan dan sayur-sayuran bukan. Sebaik sahaja punca kepada jangkitan yis kulit anda dihapuskan, anda akan merasa dan kelihatan lebih baik dan mendapatkan hidup anda kembali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar